Facial Sendiri Di Rumah Dengan Artistry

Hi gadis-gadis dan wanita tercantik di sana.

Kenapa nak cantik kena keluarkan banyak duit dan membazir pergi ke SPA sedangkan kalau buat sendiri di rumah lebih baik dan terjamin kebersihannya. Selain itu, kita juga tak tahu produk apa yang ditonyoh di muka kita dan tak pasti sama ada kesan yang bakal terjadi jika ia tidak sesuai dengan kulit kita. Kenapa nak pertaruhkan kulit wajah sebagai aset paling berharga kita untuk kelihatan cantik.

Saya lebih suka untuk lakukan sendiri FACIAL di rumah dengan beberapa kelengkapan yang dibeli sendiri di Magic Boo Hypermart (boleh Google kalau tak tau) atau beli jer dekat Watson atau Guardian.

Yang lebih penting ialah produk kecantikan apa yang kita gunakan. 

TADAAAAAA....meh saya perkenalkan - produk terbaik abad ini yang dirumus dari bahan semulajadi

1. Hydra V Facial Foaming Cleanser
2. Polishing Exfoliant
3. Hydra-V Refreshing Mosture Mask

Cara-cara:

Lepas cuci muka guna facial cleanser, apply polishing exfoliant dengan cara gosokan membulat secara lembut di muka dan lakukan selama 5-10 minit. Kemudian bersihkan muka dan apply pula Hydra-V Refreshing Mosture Mask..kalau masker biasa, paling lama tampalkan mask di muka ialah 20 minit. Kalau lebih daripada itu ia akan rosakkan tekstur kulit kerana ia tarik dan kulit rasa pedih. Tapi yang special dengan Hydra-V Refreshing Mosture Mask ni, ia boleh dibiarkan sehingga 5 jam, haaaa..kalau apply malam sebelum tidur, bangun pagi besok baru cuci pun boleh tak ada masalah. 

Hasilnya??? yang pastinya jeragat dan liang pori yang besar secara automatik hilang lepas facial ni.

Tak nak cuba??? Ieeeee ... rugi you olzzz...

PM wasap untuk harga yer...013-3333095....bye....

 



Comments

Popular posts from this blog

Artistry Hydra-V - Fresh Facial Cleanser

Artistry Youth Extend - Protecting Lotion

Lipstik Amway yang best...Signature Color