Artistry Youth Extend - Antipenuaan Untuk Setiap Peringkat Umur

Kenali jenis kulit anda. Sepanjang hidup kita, kulit juga berubah mengikut umur dan ini memerlukan penjagaan yang khusus. Terdapat beberapa elemen yang perlu kita ketahui.

PADA USIA 20-AN HINGGA 30-AN

1. Antioksidan ialah sahabat karib kulit anda
Apakah tanda-tanda awal penuaan. Yup!! Timbulnya garis-garis halus, kekurangan dan kekusaman biasanya muncul pada julat usia ini. Kajian menunjukkan bahawa antioksidan yang digunakan secara topikal seperti Vitamin C dan E serta polifenol boleh membantu melawan kerosakan radikal bebas untuk kulit yang kelihatan lebih muda, lebih lama.

2. Lindungi dengan tabir suria berspektrum luas
Tabir suria berspektrum luas adalah medium yang menghalang sinar UVB yang membahang dan sinar UVA yang menyebabkan penuaan dengan minimum SPF15 harus menjadi amalan biasa walaupun pada hari mendung atau tidak panas. Untuk lebih mudah, pilih produk pelembapan yang mengandungi SPF berspektrum luas.


Youth Extend dari rangkaian produk Artistry merupakan produk terbaik untuk peringkat umur anda. Tahukah anda, bahawa koleksi Youth Extend mengandungi ekstrak buah Baobab Afrika untuk melindungi kulit daripada kerosakan pada masa depan dengan agen pelembap dan ciri-ciri yang kaya dengan antioksidan.

Hubungi untuk keterangan lanjut 013-3333095 Imtiaz

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Artistry Hydra-V - Fresh Facial Cleanser

Artistry Youth Extend - Protecting Lotion

Lipstik Amway yang best...Signature Color